Untitled

#აირჩიესაქართველო #აირჩიებათუმი - კამპანია აჭარაში შიდა ტურიზმის მხარდასაჭერად – 15 ეპიზოდი, 15 განსხვავებული პერსონაჟი...

აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტმა კამპანიის „აირჩიე ბათუმი“ მთავარი მიზანი, შიდა ტურიზმის სტიმულირებაა. პროექტისთვის, სააგენტო RedPoint-მა 15 რგოლი გადაიღო – სხვადასხვა პროფესიის, ცნობილი ადამიანები აჭარის კურორტებთან დაკავშირებულ ამბებს და ემოციებს იხსენებენ. კამპანიის ერთ-ერთი სახე ბათუმის დელფინარიუმის პიარ მენეჯერი და შოუს წამყვანი ბერდია კუტუბიძეა. 

 

15 სხვადასხვა ვიდეოსგან შემდგარ „ონლაინ“ კამპანიაში #აირჩიებათუმი, 15 განსხვავებული პერსონაჟი მონაწილეობს: კომპოზიტორი ნიკოლოზ რაჭველი, ტელეწამყვანი თორნიკე კვერენჩხილაძე, მოდელი თამთა შედანია, კომპოზიტორი დავით ევგენიძე, მსახიობი ია სუხიტაშვილი, მწერალი დავით ტურაშვილი, თეატრმცოდნე ნიკა წულუკიძე, მოდელი და ტელეწამყვანი ნუკი კოშკელიშვილი, მებაღე ზურაბ შევარდნაძე, რეჟისორი ლევან წულაძე, მსახიობი რუსკა მაყაშვილი, ჯგუფ „ფრანის“ ვოკალისტი, მუსიკოსი გაგა ჩიხლაძე, ფოტოხელოვანები გოგა ჩანადირი და მარი ნაკანი.

Client: აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი

Agency: RedPoint

Project manager – Ramaz Urushadze

Director – Irakli Kacheishvili

Executive Producer – Natia Kirtskhalia

Producer – Maka Shalikashvili

Dop – Baqar Sharashenidze

Camera – Roma Mskhiladze

Air shooting – Beqa Mskhiladze

Make-up – Meri Nakashidze /Mariam Shvelidze

Cameraman – Giga Kokoladze

CGI – Mamuka Glonti

Color-grading – Alexey Nesterenko

Sound – Irakli Baramidze

Music – Insight, Frani

Translation: Tamar Nikuradze

0
0
0
s2sdefault